Uusi ryhmä alkaa TAMMIKUUSSA etänä ja kasvokkain ryhmänä. HOMOMIEHILLE

22.12.2022

Seniorityö Setassa alkoi näkyvästi 2012. Silloin jo oli mukana olevilla selkeä kuva siitä että haluamme  perustaa oman ryhmämme  myös meille vanhoille homomiehille. Olemme ryhmänä paljon kokeneita ja historiamme on osalla todella kipeä ja kaappitettu.

Nyt alkava ryhmä on meille "VANHOILLE HOMOILLE" etänä kerran  kuukaudessa jossa videopuheluja hyödynnämme ryhmän olemassa oloa digitaalisesti  kokoontuen ja myös kerran kuussa liveryhmänä Helsingissä Kampin Palvelukeskuksessa ryhmätila MUDEssa. Laurin vetämänä.

Ryhmät ovat vertaistuelista keskusteluavertaisten kanssa.

Etäryhmässä käytetään Google Meet verkkoalustaa johon joutuu sen saamiseksi ilmoittautua sähköpostilla. Vaatimuksena on että mukaan pääsee joko tietokoneella. tabletilla  tai ihan älypuhelimella. Yhteydet ovat ilmaiset ja voit itse päättää oletko kameralla tai ilmankuvaa mukana ryhmässä. Linkin saatuasi voit testata linkkiä  miten helposti sillä pääsee yhdellä klikkauksella odotustilaan  josta päästämme linkin tilanneet mukaan  ryhmään.

Live ryhmään KAMPPIIN ei ole ilmoittautumista. Sinne pääsee suoraan tulemalla Kampin aulaan ja Mude tila on vasemalla seinällä oleva ryhmätila aulan perällä Aulan vahtimestarit opastavat tarvittaessa perille.