Etäryhmät

Etä tapaaminen Google meet verkkoalustalla torstaina 26.05 klo 14.30-16.00

Sateenkaarisenioreiden vertaisryhmät kokoontuvat myös verkossa! ilmottautumiset etä tapaamisiin sähköpostilla ryhmatoiminta@sateenkaariseniorit.fi

Etäryhmiä ohjaavat Setan vapaaehtoiset ryhmänohjaajat. Etäryhmät ovat avoimia kaikille ja myös uusien osallistujien on helppo tulla mukaan. Etä-ryhmissä käytämme GOOGLE MEET verkkoalustaa johon linkki lähetetään  ilmoittautuneille

Etäryhmiin on ennakkoilmoittautuminen ja ryhmään pyritään samaan mukaan kaikki ilmoittautuneet. Mikäli ilmoittautumisia tulisi lukuisia, voidaan osallistujamäärää joutua rajaamaan, jotta kaikki ryhmään osallistuvat saavat halutessaan puheenvuoron. Tällöin rajaukset tehdään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen tapahtuu jokaiseen ryhmäkertaan omalla ilmoittautumislomakkeellaan, joka päivittyy aina tälle sivulle.  Ilmoittautumisaika löytyy jokaisesta ilmoittautumislomakkeesta erikseen.

Talven seuraavan etäryhmän ajankohta:

TORSTAI 26.05 klo 14.30-16.00

Ilmoittautumiset 25.05 mennessä sähköpostilla: ryhmatoiminta@sateenkaariseniorit.fi

Etäryhmät järjestetään maksuttomalla Google Meet -verkkoalustalla, jota voi käyttää tietokoneella, tabletilla ja älypuhelimella. Etäryhmään voi osallistua videoyhteydellä tai pelkällä ääniyhteydellä. Osallistumislinkki lähetetään vain ennakkoon ilmoittautuneille henkilöille.

Tapaamisessa noudatamme Setan turvallisen tilan periaatteita

Tiistain TURINA-TORI

Joka toinen tiistai keskustelleen asioista keskustellen.... Vapaasti keskustellen

Uutuutena etä RYHMIIN Joka toinen Tiistai  " TURINA- tori"

TIISTAI 31.05 klo 17.00-18.00

Google Meet Verkkoalustalla.  Yhdellä klikkauksella mukaan keskusteluun linkistä.

Ryhmässä keskustellaan  menneistä ,olevista , tulevista asioista.

monimuotoisesti ja vapaasti .

noudatamme tapaamisissa Setan Turvallisen tilan periaatteita.

Ilmoittautumiset ryhmatoiminta@sateenkaariseniorit.fi  sähköpostilla "Turinatori" ja paluu postissa  lähetetään linkki jolla päästään  tapaamisen odotustilaan josta noudamme  linkin saanneet tapaamiseen.

Ekalla kerralla teemme ryhmälle säännöt joita pyritään noudattamaan keskusteluissa.

Ryhmään haetaan vapaaehtoista vetäjää / vetäjiä...

Ryhmä kokoontuisi aluksi  4 kertaa ja jos se saa kannatusta jatketaan sitä sitten vakion muotoisena ryhmänä

Seuraavat tiistait varataan ryhmälle

31.05 klo 17.00-18.00

14.06 klo 17.00-18.00

28.06 klo 17.00-18.00  Helsinki PRIDE  etänä..... Tässä tapaamisessa päätetään jatkosta..

Marjukka Irnin valokuva ryhmän sivulle pääset myös tästä

Soittorinki on etänä Google meet verkkoalustalla toimiva ryhmä YKSINÄISYYTTÄ vastaan puhelimella yhteyttä pitäen

Vertaistuellinen puhelu tuttavalle, ystävälle tai vaikkapa kaverille  josta et ole kuullut ehkäpä vähään aikaan mitään.

Soittorinki kokoontuu Etänä Google Meet  verkkoalustalla. Mukaan mahtuu  .

Ilmottaudu  niin saat  linkin tapaamiseen.

Soiton tarkoitus  tuoda soitettavalle tunne ettei olla unohdettu . Yksinäisyys on isossa osassa varmasti mukana sateenkaari senioreilla ikääntymisen ohessa.

Ryhmää kerätään ja ryhmä kokoontuu n kerran kuussa etätapaamiseen  jossa ryhmässä pohditaan  miten voidaan yhdessä tuumin otta otetta yksinäisyyden tuomasta pahoinvoinista.

Ilmottaudu ryhmään soittajaksi : ryhmatoiminta@sateenkaariseniorit.fi

Ryhmässä noudatamme  Setan Turvallisen tilan periaatteita.