MITEN PÄÄSEN MUKAAN ETÄTAPAAMISIIN.

Miten liityn etä tapaamisiin ?

Tarvitset itsellesi  mukaan pääsyyn  sähköpostin. tietokoneen , tabletin tai älypuhelimen.

Käytämme etäyhteyksissä ilmaista ja helppoa Google Meet videopuhelin alustaa. Linkin saatuasi siinä on liittymisongelmia varten puhelin numero josta saat tarvittaessa neuvoa liittymiseen.

Tilaa sähköpostilla linkki tapaamisiin osoitteesta: ryhmatoiminta@sateenkaariseniorit.fi

Saat paluupostitse linkin tapahtumaan ( Linkit ovat yksilöity kuhunkin tapahtumaan omina linkkeinä.) Tarkista tapahtuman ajankohta linkistä jotta pääset oikeaaikaiseti mukaan..

Klikkaa linkin aktivoitua osaa ( videopuhelun linkki) jolla sitten pääset sisään odotustilaan 15 min ennen ryhmän alkua. Eli klikkaat vaan sitä linkkiä, odotat kunnes näytöllesi ilmestyy pieni kuvake, jossa lukee "pyydä sisäänpääsyä" ...tms. Huomaat kyllä, milloin sinut päästetään sisään ja kuuletkin muiden siellä olijoiden äänet ja näet meidät. Siinä vaiheessa, jos tarvitset vielä apua, kuulet jo muiden ryhmäläisten antamat ohjeet. Joten rohkeasti vaan ja mukaan joukkoomme!

HUOM :Etäyhteydessä voit olla mukana kameran kanssa tai ilman , vain mikrofoonilla. Voit valita sen symbooleista miten haluat näkyä.

Mukaan pääsyyn ei vaadita yhdistyksen jäsenyyttä.

OLETTE KAIKKI TERVETULLEITA TAPAAMISIIMME !