Sateenkaariseniorit ry

Miten yhdistys toimii

Sateenkaariseniorit ry perustettiin 23.6.2021. Y-tunnus 3229952-9

Yhdistyksen toiminnan keskeinen asia on Setan käynnistämien Sateenkaarisenioreiden vertaisryhmien toiminnan jatkaminen.

Yhdistys vastaa valtakunnallisesta toiminnasta. Yhtenä osana valtakunnallisessa toiminnassamme on etä-tapaamiset GOOGLE MEETING sovelluksella n. kaksi kertaa kuussa. Etä-tapaamisissa on usein vapaata keskutelua  ajankohtaisista asioistamme tai sitten sovitujen asiantuntijoiden mukaansaamisesta  tuomaan ryhmään erillaisia katsontakantoja kiinnostaviin asioihin.

Tulevaisuudessa tarkoitus on tehdä yhteistyötä paikallisten Setan alajärjestöjen kanssa kaikkialla Suomessa.

Tässä ohjeita Google Meetingiin;

Yleisohje Google-Meeting     Kokouksen aloittaminen

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Lisätietoa:

Risto Hartikainen
puheenjohtaja@sateenkaariseniorit.fi

Auta meitä lahjoittamalla!

Voit myös tukea seniorien omaa yhdistystä, Sateenkaariseniorit ry:tä täällä tehtävällä lahjoituksella.

Keräyslupa RA/2022/107.
Ja klikkaamalla tuota keräysluvan koodia RA... veisi linkki Setan sivuille, missä on tarkempaa tietoa rahankeräysluvasta (eli tänne https://seta.fi/verkkokaupan-ehdot/).

Mitä lahjoituksilla tehdään?

Kerätyt varat käytetään Sateenkaariseniorit ry:n ihmisoikeustyöhön, koulutustoimintaan, vertaistukitoimintaan, viestintään, seniorityöhön sekä muuhun yhdenvertaisuutta edistävään toimintaan ja palveluihin. Varoilla järjestetään vertaistuellisia ryhmiä, teemallisia työpajoja ja tapahtumia sekä toteutetaan viestintää.

Voit tehdä lahjoituksen myös MobilePay-maksulinkin avulla.