Sateenkaariseniorit ry

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Sateenkaariseniorit ry Hallitus 2024

Puheenjohtaja Risto Hartikainen Varkaus  Puh. 050 541 3389

Varapuheenjohtaja Tanja von Knorring Tampere

Sihteeri Maria Palmroth Hamina v.2024 toistaiseksi.

Rahastonhoitaja Maria Sund Turku

muut varsinaiset jäsenet:

Kuisma Savisalo Helsinki

Jaana Holmström Hämeenlinna

Varajäsenet:

Mikael Wallvik Helsinki ( Jäsensihteeri)

Marja-Leena Ruuskanen  Hämeenlinna

Miten yhdistys toimii

Sateenkaariseniorit ry perustettiin 23.6.2021. Y-tunnus 3229952-9

Yhdistyksen toiminnan keskeinen asia on Setan käynnistämien Sateenkaarisenioreiden vertaisryhmien toiminnan jatkaminen.

Yhdistys vastaa valtakunnallisesta toiminnasta.

Vertaispuhelin päivystää  perjantai iltaisin 18.00-20.00 .

Keskusteluapua tarjoaa päivystykseen koulutuksen saannut vertainen

puh:  045 255 8301 yksinäisyyden tunnetta vastaan

Ryhmä toimintaa

Kuukauden toinen maanantai klo 15.00-17.00  KINAPORI SENIORIKESKUS  4 krs KERTSI 4  Ryhmänvetäjänä Kuisma

Kuukauden kolmas Keskiviikko ilta ryhmä  klo 17.30-19.00 Kampin Seniorikeskus Ryhmätila MUDE ( Aulassa )  Ryhmänvetäjänä Lauri (+ Heikki)

Kuukauden neljäs perjantai klo 14.00-16.00 Kustaankartanon Palvelukeskus   E -talo alakerta. Ryhmänvetäjänä

Espoon ryhmä Kamu Weegee kuukauden ensimmäisenä torstaina klo 14.

Turun Päivänkakkarat kahdessa paikassa

Lehmusvalkama tiistaisin klo 17.00 kts Tapahtumakalenterista. 1-2 krt /KK

sekä Auralan Setlementin tiloissa Louhenpolku 3 Turku kuukauden ensimmäinen keskiviikko.

Ryhmiin ei ole ilmoittautumisia. Ryhmissä  Kahvittelua , keskustelua ja yhdessäoloa.

Lisäksi : Etäryhmämme  SuperSennut Parittoman viikon torstaina klo 17.00-19.00

Turina Tori Vapaata keskustelua etänä Parillisen viikon TIISTAINA klo 17.00-18.00

Senioritat etänä joka toinen viikko MAANATAISI

Nestorit  Kuukauden alussa maanantai etäryhmänä

Valokuva ryhmä Marjukka Irnin vetämänä keskustelua kuvista jotka tapaamista varten on lähetetty sovituista aiheesta Marjukalle. Ryhmä kokoontuu kerran kuussa yhteisesti sovitulla tapaamisella.

Mötet beslöt att träffas var första söndagen i månaden klockan 15.00.
Mer information och länk till mötet: ryhmatoiminta@sateenkaariseniorit.fi

Lisäksi ohjelmasia kohtaamisia verkossa . Tapahtumakalenterista löydät mitä ja missä sekä milloin.

Yhtenä osana valtakunnallisessa toiminnassamme on etä-tapaamiset ilmaisella GOOGLE MEET verkkoalustalla  n. kerran viikossa. Liitymislinkin lähetämisestä vastaa Risto.

Etä-tapaamisissa on usein vapaata keskutelua  ajankohtaisista asioistamme tai sitten sovitujen asiantuntijoiden mukaansaamisesta  tuomaan ryhmään erillaisia katsontakantoja kiinnostaviin asioihin.

Linkin saamiseksi ilmoitaudu ryhmiin sähköpostitilla ryhmatoiminta@sateenkaariseniorit.fi

Tietosuoja asetuksista johtuen emme tallenna ilmottautuneita emmekä heidän sähköposteja vaan poistamme ne heti ryhmien jälkeen . Ainoastaan kokoamme osanottaja lukumäärät ryhmätoimintojen tietokantaan toimintakertomukseen...

Mukaan pääsemiseksi tarvitset tietokoneen,tabletin tai  älypuhelimen

Etä-ja ryhmätapaamisissa noudatamme TURVALLISEN TILAN PERIAATTEITA   Tästä voit tutustua ja lukea : TURVALLISEN TILAN PERIAATTEITA

Tulevaisuudessa tarkoitus on tehdä yhteistyötä paikallisten Setan alajärjestöjen kanssa kaikkialla Suomessa.

Tässä ohjeita Google Meet;

Yleisohje Google-Meet     Kokouksen aloittaminen

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Lisätietoa:

Risto Hartikainen
puheenjohtaja@sateenkaariseniorit.fi

Auta meitä lahjoittamalla!

Voit myös tukea seniorien omaa yhdistystä, Sateenkaariseniorit ry:tä täällä tehtävällä lahjoituksella.

Keräyslupa RA/2022/107.
Ja klikkaamalla tuota keräysluvan koodia RA... veisi linkki Setan sivuille, missä on tarkempaa tietoa rahankeräysluvasta (eli tänne https://seta.fi/verkkokaupan-ehdot/).

Mitä lahjoituksilla tehdään?

Kerätyt varat käytetään Sateenkaariseniorit ry:n ihmisoikeustyöhön, koulutustoimintaan, vertaistukitoimintaan, viestintään, seniorityöhön sekä muuhun yhdenvertaisuutta edistävään toimintaan ja palveluihin. Varoilla järjestetään vertaistuellisia ryhmiä, teemallisia työpajoja ja tapahtumia sekä toteutetaan viestintää.

Voit tehdä lahjoituksen myös MobilePay-maksulinkin avulla.