Haastattelupyyntö : kustannussopimus allekirjoitettu, ja alamme virallisesti tehdä kirjaa suomalaisesta sateenkaarihistoriasta Heidi Airaksisen kanssa. Like Kustannus julkaisee teoksen vuonna 2025. Tiina Tuppurainen

14.5.2023

HAASTATTELUKUTSU

Teemme Like Kustannukselle kirjaa suomalaisesta sateenkaarihistoriasta.

Nyt etsimme haastateltavaksi yli 60-vuotiaita sateenkaari-ihmisiä, jotka haluaisivat kertoa kirjassa muistoistaan ja kokemuksistaan omalla nimellään. Haluamme kerätä talteen arvokasta sateenkaarihistoriaa ennen kuin se katoaa.

Olen erikoistunut 19 vuoden toimittajanurani aikana henkilökohtaisia aiheita käsitteleviin syvällisiin henkilöhaastatteluihin. Takaan haastateltavalle kunnioittavan, turvallisen kohtaamisen haastateltavan toivomassa paikassa. Asun Helsingissä mutta olen valmis matkustamaan haastattelujen perässä muihin kaupunkeihin. Käymme artikkelin lopuksi yhdessä läpi haastateltavan kanssa, jotta lopputulos kuvastaa mahdollisimman hyvin hänen kokemustaan sateenkaari-ihmisenä elämisestä.

Otathan yhteyttä: tiinatuppurainen@gmail.com.

Kiitos jo etukäteen!