Hemsida på svenska

Karikatyren som visar regnbågenseniorers aktörer. Framme är ordförande och LIVE-gruppens ledare. På bakgrund ligger tre deltagare.
Karikatyren som visar regnbågsseniorers aktörer. Framme är ordförande och LIVE-gruppens ledare. På bakgrund ligger tre deltagare.
Jag hjärtar #satenkaariseniori
Jag <3 #satenkaariseniori

Regnsbågsseniorer rf (Sateenkaariseniorit ry) är en medlem av:

Vi har ansökt att bli en samarbetspartner med HELSINGFORS PRIDE-GEMENSKAPEN.

Helsinki Pride partners 2024

Text Bli en samarbetspartner med Helsinki Pride 2024!
Bild Tiotals glada regnbågsflaggor vajas i hand
Bli en samarbetspartner med Helsinki Pride 2024!

LÄS MERA om våra evenemang

SE EVENEMANGSKALENDERN!

Text Regnsbågsseniorit (regnsbågsseniorer)
Regnsbågsseniorer

Äldre personers mångfald synliggörs

Vårt mål

Föreningens syfte är att främja rättigheterna, delaktigheten och välbefinnandet för äldre personer som tillhör sexuella och könsminoriteter.

Det är viktigt för oss att existera, att vi inte längre är osynliga, att vi har kommit ut ur skåpet och att vi inte heller försvinner någonstans.

Vi arbetar med att påverka genom att öka kunskapen om regnbågsseniorers behov inom tjänster för äldre. Till exempel skulle våra behov beaktas inom äldreboendevården och serviceboendet.

REGNBÅGSSENIORER RF (SATEENKAARISENIORIT RY)

BLI MEDLEM  Bekanta dig med medlemsförmåner.

Medlemsavgift från 10.00 € / år

Stödmedlemskap 10.00 € / år

Logo med värld och seniorsurf-text uppe. Två äldre människor som använder olika teknologiska apparater under.